Polskie reklamy nagrodzone
Przynajmniej dwie polskie agencje wrócą z nagrodami z Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum, który dobiega końca w słoweńskim Portorożu. Laury zdobyły Leo Burnett i Arc Worldwide (z grupy Leo Burnett).Niewykluczone jednak, że to nie koniec nagród dla Polaków, bo 18 polskich kampanii dostało się na krótkie listy w kategoriach reklama zewnętrzna, prasowa i film. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na finałowej gali. Leo Burnett przywiezie Złoty Zegarek za kampanię „Lepsze życie zaczyna się w domu” dla Ikei, nagrodzoną w kategorii advertising campaigns, a Arc Worldwide – Srebrny Bęben w kategorii interactive za kampanię „Levis Nitka” i Złoty za kampanię „Before you enter (wear condoms)” przygotowaną dla Krajowego Centrum ds. AIDS (odnośniki do stron zawierających treści erotyczne były oznaczane obrazkami prezerwatyw).W ubiegłym roku z festiwalu Golden Drum Polacy przywieźli sześć statuetek. —ele