Kompakt o wyglądzie odrzutowca
Nie tylko pięknie się prezentuje, ale też dobrze trzyma się drogi. Do budowy nowego wcielenia kompaktu spod znaku trzech diamentów japoński koncern wykorzystał podwozie skonstruowane wspólnie z DaimlerChryslerem
Mitsubishi Lancer dziewiątej generacji jest prawdopodobnie najważniejszym modelem w historii marki. Szefowie korporacji liczą, że nowy lancer zwiększy sprzedaż na najważniejszych rynkach – od Europy po Japonię i USA. Po chudych latach 2003 – 2005, gdy spadała sprzedaż i firma traciła setki milionów dolarów, Mitsubishi wyszło na prostą i właśnie prezentowany model ma utrzymać dobry trend.
Nowy Lancer jest pierwszym modelem marki skonstruowanym wspólnie z kilkoma innymi koncernami. Po rozwodzie z DaimlerChryslerem w 2005 roku, Mitsubishi odziedziczył nowe podwozie (globalny projekt), a dokładnie przednią podłogę, przednie zawieszenie i elektronikę, które wykorzystał m.in. w modelu Outlander, minivanie Delica D-5 i nowym Lancerze. DaimlerChrysler...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta