Bardzo dobry styczeń branży turystycznej
Sprzedaż wycieczek zwiększa się w Polsce o 30 proc. rocznie. Koniunktura potrwa jeszcze dwa, trzy lata i każdy z graczy chce z niej skorzystać. Dlatego ich koszty marketingowe rosną o 60 proc.
W 2007 r. biura podróży wydały na reklamę w telewizji i prasie ponad 73 mln zł, o 57 proc. więcej niż w 2006 r. – pokazują dane firmy Expert Monitor. W tym roku trend wzrostowy utrzymuje się. W pierwszym miesiącu 2007 r. organizatorzy wycieczek przeznaczyli na promocję w mediach 5,5 mln zł, a w styczniu 2008 r. już 8,5 mln zł.
– Nasze wydatki marketingowe rosną równolegle z obrotami, ale nie jest to element walki z konkurencją. Rynek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta