Miliony na reklamę żywności
Nowy projekt ustawy o promocji. Minister rolnictwa chce, aby to rolnicy mieli decydujący głos w sprawie podziału 33 mln zł, które obowiązkowo będą wykładać przetwórcy
Ministerstwo Rolnictwa przesłało wczoraj do konsultacji społecznych nowy projekt ustawy o funduszach promocji artykułów rolno-spożywczych.
– Spodziewamy się, że dyskusja z producentami będzie bardzo ostra – usłyszeliśmy nieoficjalnie w resorcie rolnictwa.
Trudno się dziwić. Zgodnie z pomysłem ministerstwa już od 1 lipca tego roku ma działać pięć oddzielnych funduszy. Mają one promować: mleko, mięso, warzywa i owoce, ryby, a także przetwory zbożowe. Rocznie będzie trafiać do nich około 33 mln zł.
Pieniądze te mają ułatwić producentom żywności uzbieranie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta