Karty pełne punktów i złotówek
Sieci handlowe i usługowe walczą o klientów, wręczając im tysiące kart lojalnościowych, płatniczych i podarunkowych
Każdy dorosły konsument w swoim portfelu ma przynajmniej kilka kart rabatowych, lojalnościowych, które otrzymał u fryzjera, na stacji benzynowej czy w hipermarkecie.
Żeby przystąpić do programu lojalnościowego, klient musi wypełnić szczegółową ankietę, w której podaje m.in. wiek, wykształcenie, adres.
– Dzięki temu możemy lepiej poznać klientów, ich oczekiwania wobec sieci – mówi Agnieszka Łukiewicz-Stachera z Reala.
W Realu klienci otrzymują specjalną kartę, na której gromadzą punkty. Im większy rachunek, tym więcej punktów na karcie. Kto zbierze ich odpowiednią ilość,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta