Sportowy boom na telewizory
Piłkarskie Mistrzostwa europy i olimpiada napędzają sprzedaż płaskich ekranów. W tym roku w Polsce sprzeda się nawet 40 proc. odbiorników TV więcej, a ich ceny wciąż będą spadać – twierdzą analitycy
– Kilka tygodni przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej spodziewamy się zwiększenia sprzedaży o 40 proc. – mówi Jacek Hudowicz, dyrektor zarządzający Media Markt. Electro World przewiduje skok zakupów o co najmniej 30 proc. – Wielkie imprezy sportowe nakręcają popyt nie tylko na telewizory, ale i nagrywarki DVD, których sprzedaż wzrośnie o ponad 30 proc. – mówi Artur Adamowicz z Electro World.
Boom na płaskie telewizory w Polsce trwa od kilku lat. Towarzyszy mu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta