Charytatywny marketing globalnych firm
Gdy kupuje się produkt z metką RED, nawet do 50 proc. z jego ceny trafia na walkę z AIDS. Mijają dwa lata, odkąd specjalne kolekcje ubrań trafiły do sklepów także w Polsce
Na pomysł specjalnej linii RED wpadł w marcu 2006 r. wokalista U2 Bono i Bobby Shriver, prezes organizacji DATA walczącej z AIDS w Afryce. Od razu zastrzegli: to nie jest dobroczynność ani specjalna kampania, tylko samodzielna inicjatywa walki o fundusze. Znaleźli też partnerów – wielkie firmy Apple, Gap, Motorola, Converse czy Emporio Armani, które wypuściły na rynek specjalne produkty tej linii, z czego tylko rzeczy dwóch ostatnich można kupić w Polsce.
Na całym świecie RED...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta