Gwałtownie rosną przychody sklepów na stacjach paliw
Konkurencja dla supermarketów. W 2008 r. na żywność czy napoje wydamy na stacjach 5,4 mld zł
Sklepy na stacjach benzynowych stały się jednym z najszybciej rosnących segmentów handlu detalicznego w Polsce. Odpowiadają już za 2,5 proc. rynku podstawowych produktów żywnościowych, napojów czy tytoniu. W ubiegłym roku Polacy wydali w sklepach na stacjach benzynowych 4,5 mld zł.
– W poprzednich latach rynek rozwijał się w tempie 15 proc. W tym roku dynamika sięgnie 20 proc. – mówi Adam Wroczyński, dyrektor ds. projektów z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS),...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta