UOKiK przyjrzy się nieuczciwym reklamom
Zachwalanie przez producentów jedynie korzyści, a pomijanie wad towarów i usług to nieuczciwa reklama
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza reklamy czterech firm telekomunikacyjnych – Polkomtelu, Tele 2, PTK Centertel i Aster.
Zdaniem UOKiK m.in. reklama „laptop z modemem iPlus tylko za 1 zł” była nieprecyzyjna, bo konsumenci mogli myśleć, że za tak niską cenę można nabyć cały zestaw, a nie tylko modem. Tele 2 obiecywało, że w abonamencie „darmowe rozmowy non...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta