Zmalały dochody telewizji
Węgierski rynek reklamowy '95
Zmalały dochody telewizji
Na reklamę w 1995 roku wydano na Węgrzech 38 mld 438 mln forintów (w grudniu ub. r. 1 USD = 135 ft) . Jest to co prawda o około 9 mld ft więcej aniżeli w 1994 roku (29 mld 657 mln ft) , ale po uwzględnieniu ubiegłorocznej inflacji (28, 2 proc. ) ten wzrost w wartości realnej wyniósł około 2 proc. Eksperci od marketingu za największą niespodziankę uznali spadek wpływów reklamowych państwowej telewizji (Magyar Televizio -- MTV) , która przecież nadal była w sytuacji monopolisty. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta