Nie dla Polaków
Międzynarodowe nagrody Epica
Nie dla Polaków
W ubiegły piątek w sali Kongresowej Pałacu Kultury w Warszawie rozdano nagrody za najlepsze reklamy 1995 r. przyznawane w konkursie "Epica. Europe'sPremier Creative Awards". Ogółem wyróżniono 60 reklam (w tym 26 filmowych i 34 drukowane) . Polacy nie otrzymali żadnej nagrody, a nawet nie zakwalifikowali się do finału tego konkursu.
Najważniejsze wyróżnienie "Epica d'or" przypadło agencji Faulds Advertising Ltd. z Edynburga za kampanię przeprowadzoną dla BBC: Radio Scotland. Kodak Pro Prize -- za najlepsze zdjęcie reklamowe -- przyznano oddziałowi londyńskiemu agencji LIntas, za zdjęcie reklamowe dla pisma "The Economist" wykonane przez Michaela Thompsona. Spośród młodych fotografów (do 30. roku życia) najlepsze zdjęcie wykonał i nagrodę Young Kodak Prize otrzymał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta