Zwalczanie objawów to nie to samo, co leczenie
Reklama produktów leczniczych nie może wprowadzać w błąd i informować niezgodnie z ich charakterystyką
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie stwierdził, że telewizyjny spot stoperanu naruszał te zasady prawa farmaceutycznego. Główny inspektor farmaceutyczny miał więc podstawy do wydania nakazu zaprzestania nadawania reklamy.
Spot przygotowany był na zlecenie firmy US Pharmacia dostarczającej na polski rynek najwięcej bezreceptowych preparatów, takich jak Apap, Ibuprom czy Gripex. Zachęcał do stosowania w razie biegunki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta