W reklamie zarabia się jeszcze więcej
Walka o pracowników objęła też rynek reklamy. W ubiegłym roku zarobki wzrosły o 2 – 5 proc., choć już wcześniej nie należały do najniższych
– Branża jest pod presją. Płace rosną, a stawki spadają, gdyż nasi klienci udoskonalili techniki negocjacyjne. W dłuższym terminie może mieć to negatywny wpływ na branżę. Nie będzie nas stać na dobrych ludzi – niepokoi się Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis i prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
Ci najlepsi, na najwyżej cenionych stanowiskach, zarabiają miesięcznie 20 – 30 tys. zł brutto – wynika z najnowszych danych firmy Idea Management Consulting, która na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych zbadała wynagrodzenia i stawki na polskim rynku reklamy. Te...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta