Reklamy powoli uciekają z telewizji do radia i sieci
Wartość rynku reklamy w tym roku będzie niższa od dotychczasowych szacunków – twierdzą analitycy CR Media Consulting
Nie o 11,3 proc., ale o 10,2 proc. wzrośnie w tym roku wartość rynku reklamy – wynika z najnowszej korekty prognoz CR Media Consulting. Oznacza to, że wydatki na reklamę w 2008 r. wyniosą ok. 7,45 mld zł. W przyszłym roku rozwój rynku będzie jeszcze wolniejszy i wyniesie 6,9 proc., a do mediów trafi 7,96 mld zł.
– Kluczowy dla naszych przewidywań będzie okres po wakacjach. To jesień...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta