Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy powoli uciekają z telewizji do radia i sieci

12 sierpnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy w Polsce. Optymizm polskich firm spada.  Zdaniem analityków negatywnie odbije się to na ich wydatkach reklamowych.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce. Optymizm polskich firm spada. Zdaniem analityków negatywnie odbije się to na ich wydatkach reklamowych.

Wartość rynku reklamy w tym roku będzie niższa od dotychczasowych szacunków – twierdzą analitycy CR Media Consulting

Nie o 11,3 proc., ale o 10,2 proc. wzrośnie w tym roku wartość rynku reklamy – wynika z najnowszej korekty prognoz CR Media Consulting. Oznacza to, że wydatki na reklamę w 2008 r. wyniosą ok. 7,45 mld zł. W przyszłym roku rozwój rynku będzie jeszcze wolniejszy i wyniesie 6,9 proc., a do mediów trafi 7,96 mld zł.

– Kluczowy dla naszych przewidywań będzie okres po wakacjach. To jesień...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8089

Spis treści
Zamów abonament