Nie tylko mocne piwo przynosi zyski producentom
Browary szukają nisz rynkowych. Największy potencjał widzą w piwach o niskiej zawartości alkoholu
W ciągu pierwszego półrocza 2008 r. blisko 40 proc. Polaków przebadanych przez firmę Millward Brown SMG/KRC sięgnęło po piwo bezalkoholowe – wynika z ankiety, której przeprowadzenie zlecił zespół Kompanii Piwowarskiej pracujący nad rozwijaniem marki niskoalkoholowej Lech Free.Lider rynku piwa wartego 12 mld zł zdecydował się zbadać gust polskich konsumentów, ponieważ zamierza wykorzystać potencjał segmentu rynkowego, który jego zdaniem będzie się mocno rozwijał. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta