Miliony na promocję polskiej wódki
Producenci chcą wzmocnić eksport. Program promocji będzie kosztować kilkadziesiąt mln zł. Branża chce z nim zdążyć przed Euro 2012 – zakłada strategia, do której dotarła „Rz”
– Zaplanowane działania mają doprowadzić do zwiększenia eksportu polskiej wódki – wyjaśnia Leszek Wiwała, prezes stowarzyszenia Polski Przemysł Spirytusowy (PPS), które przygotowało „Strategię promocji polskiej wódki”. Na razie branża nie ma powodów do zadowolenia. W 2007 r. eksport wódki z Polski wyniósł 22 mln litrów i był o niemal 40 proc. niższy niż rok wcześniej. Szacunki mówią, że w tym roku nie będzie lepiej.
PSS...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta