Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miliony na promocję polskiej wódki

10 września 2008 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Wódka sprzedaje siś coraz lepiej
źródło: Rzeczpospolita
Wódka sprzedaje siś coraz lepiej

Producenci chcą wzmocnić eksport. Program promocji będzie kosztować kilkadziesiąt mln zł. Branża chce z nim zdążyć przed Euro 2012 – zakłada strategia, do której dotarła „Rz”

– Zaplanowane działania mają doprowadzić do zwiększenia eksportu polskiej wódki – wyjaśnia Leszek Wiwała, prezes stowarzyszenia Polski Przemysł Spirytusowy (PPS), które przygotowało „Strategię promocji polskiej wódki”. Na razie branża nie ma powodów do zadowolenia. W 2007 r. eksport wódki z Polski wyniósł 22 mln litrów i był o niemal 40 proc. niższy niż rok wcześniej. Szacunki mówią, że w tym roku nie będzie lepiej.

PSS...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8113

Spis treści
Zamów abonament