Rynek reklamy zwalnia tempo
Kilkanaście miliardów dolarów mniej, niż szacowano, będzie wart w 2008 r. rynek reklamy
Jeszcze w lipcu analitycy Zenith Optimedia prognozowali, że wartość rynku reklamy skoczy o 6,6 proc., czyli ponad 32 mld dol. Wczoraj mocno skorygowali swoje prognozy do zaledwie 4,3 proc.
Mimo korekty wartość globalnego rynku reklamowego i tak przekroczy barierę pół biliona dolarów i ma sięgnąć 506,4 mld dol. Korekta prognoz nie ominęła...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta