Informacje tracą widza
Spadek oglądalności dzienników. Polacy są już znużeni polityką i wolą oglądać programy rozrywkowe – oceniają specjaliści
Widzów straciły programy informacyjne we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – wynika z badań firmy AGB Nielsen Media Research.
Najgorszy wynik odnotowała „Panorama”. Oglądalność nocnego wydania tego programu TVP 2 spadła aż o 80,6 proc. w stosunku do ubiegłego roku. We wrześniu nocna „Panorama” gromadziła przed telewizorami tylko 360 tys. widzów, w 2007 roku – 1,85 mln. Wydanie popołudniowe ogląda o 12 proc. mniej ludzi.
Liderem w rankingu najpopularniejszych telewizyjnych programów informacyjnych pozostają „Wiadomości” TVP 1, chociaż straciły 11,9 proc. widzów (we wrześniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta