Ford dla globalnego klienta
Nowy ford fiesta ma trafić w gust młodych ludzi. Nic więc dziwnego, że we wnętrzu auta znajdziemy elementy inspirowane wzornictwem telefonów komórkowych czy… kabiny prysznicowej.
To pierwsze auto powstałe zgodnie z nową wizją dyrektora generalnego Ford Motor Company Alana Mulally, który chce, by koncern wytwarzał jeden produkt dla globalnego rynku. Taki sam samochód powinien więc podobać się wszystkim klientom od Europy po południową Afrykę, od Ameryki po Australię. A co cenią ludzie niezależnie od kontynentu, na którym mieszkają? Zdaniem specjalistów z Forda, styl auta. Nudne, statyczne kształty, które miała poprzednia wersja fiesty, ustąpiły więc w nowym modelu miejsca ostrym, dynamicznym liniom. Nadwozie zaprojektowano bowiem zgodnie z zasadą „kinetic design“, która zakłada, że auto ma wyglądać tak, jakby ciągle było w ruchu.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta