Dostęp do konta firmy przez 24 godziny
Banki proponują firmom całodobowy dostęp do swoich usług poprzez system bankowości internetowej, usługi telefoniczne czy bankomaty
Obsługa rachunków przez Internet dostępna jest już w zasadzie w każdym banku. Oferta różni się jednak zakresem usług oraz pobieranymi opłatami.
Konto internetowe umożliwia między innymi dostęp do informacji o rachunkach bieżących, kredytowych, depozytowych; definiowanie i pobieranie wyciągów i raportów z historii transakcji. Za pomocą Internetu można śledzić operacje na rachunkach, wykonywać przelewy krajowe i zagraniczne, zlecenia stałe, przelewy do ZUS i urzędu podatkowego.
Konto takie daje również możliwość zarządzania zleceniami poprzez zapisywanie ich wersji roboczych i późniejsze edytowanie, autoryzowanie i wysyłanie, kopiowanie zleceń oraz przechowywanie szablonów. Konto online pozwala otwierać, zrywać, edytować lokaty oraz ustawiać opcje kapitalizacji odsetek. Poprzez Internet można także obsługiwać karty płatnicze – w tym przeglądać dane o transakcjach w trybie online, aktywować karty etc. Konto umożliwia także dostęp do informacji ogólnych, np. kursów walut, czy korespondencję z bankiem.
Niektóre z banków, jak np. Bank Millennium, oferują także tworzenie raportów dostosowanych do indywidualnych potrzeb firmy, służących do importu bezpośrednio do systemów finansowo-księgowych i zawierających m.in. informację o płatnościach masowych, poleceniach zapłaty.
W Citi Handlowym za pomocą konta internetowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta