Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama stoperanu ponownie do sądu

07 kwietnia 2009 | Prawo | Danuta Frey

Jeżeli firma zaprzestała reklamy niezgodnej z przepisami, postępowanie w tej sprawie należy umorzyć

Stało się ono bezprzedmiotowe – orzekł Naczelny Sąd Administracyjny, uwzględniając skargę kasacyjną spółki US Pharmacia z Wrocławia. Firma dostarcza na polski rynek najwięcej preparatów sprzedawanych bez recepty, takich jak np. APAP, Ibuprom czy Gripex. A w telewizyjnym spocie reklamowała m.in. Stoperan stosowany w razie biegunki.

Reklama produktów leczniczych, jako szczególny rodzaj działalności marketingowej, musi się jednak odbywać na zasadach określonych w ustawie – Prawo farmaceutyczne oraz w rozporządzeniu ministra zdrowia w sprawie reklamy produktów leczniczych. Nie może wprowadzać w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8287

Spis treści
Zamów abonament