Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na poczęstunek mogą zwiększyć firmowe koszty

10 czerwca 2009 | Gazeta prawa i podatków | Artur Jezierski

Organizujemy konferencje i szkolenia dla kontrahentów.Podczas spotkań w siedzibie spółki częstujemy gości (np. kontrahentów) napojami bezalkoholowymi (woda mineralna, sok) lub kawą czy herbatą. Czy wydatki te zwiększają koszty?

Organizujemy konferencje i szkolenia dla kontrahentów. Ich celem jest zaznajomienie uczestników z nowościami w asortymencie towarów oferowanych przez naszą spółkę, ich właściwościami oraz technologią ich wykorzystania w budownictwie. Zapewniamy uczestnikom poczęstunek, np. czekoladę, paluszki, ciastka, kanapki, kawę, herbatę, napoje, wodę oraz – w przypadku niektórych szkoleń trwających ponad sześć godzin – ciepły posiłek. Podczas spotkań w siedzibie spółki częstujemy gości (np. kontrahentów) napojami...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8341

Spis treści
Zamów abonament