Wydatki na poczęstunek mogą zwiększyć firmowe koszty
Organizujemy konferencje i szkolenia dla kontrahentów.Podczas spotkań w siedzibie spółki częstujemy gości (np. kontrahentów) napojami bezalkoholowymi (woda mineralna, sok) lub kawą czy herbatą. Czy wydatki te zwiększają koszty?
Organizujemy konferencje i szkolenia dla kontrahentów. Ich celem jest zaznajomienie uczestników z nowościami w asortymencie towarów oferowanych przez naszą spółkę, ich właściwościami oraz technologią ich wykorzystania w budownictwie. Zapewniamy uczestnikom poczęstunek, np. czekoladę, paluszki, ciastka, kanapki, kawę, herbatę, napoje, wodę oraz – w przypadku niektórych szkoleń trwających ponad sześć godzin – ciepły posiłek. Podczas spotkań w siedzibie spółki częstujemy gości (np. kontrahentów) napojami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta