Niższe wydatki na rozrywkę
Rynek mediów i rozrywki na świecie będzie wart w tym roku 1,35 biliona dolarów. Zdaniem ekspertów PwC Polacy nie będą oszczędzać, zwłaszcza na kinie, grach wideo, Internecie i płatnej telewizji
Wartość globalnego rynku rozrywki i mediów skurczy się w tym roku o 3,9 proc., ale już w przyszłym wydatki zaczną ponownie rosnąć – zwiększą się wtedy do 1,36 bln dolarów, a w 2013 roku będzie to już 1,6 bln dolarów – przewidują analitycy PricewaterhouseCoopers w swoim raporcie „Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009 – 2013 na świecie”. W tym roku ponad 30 proc. wartości rynku będą stanowić reklamy, a 52 proc. wydatki konsumentów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta