Lodom zaszkodzi jedynie zimne lato
Producenci nie boją się kryzysu. Polacy kupują coraz więcej lodów bez względu na koniunkturę gospodarczą. W tym roku powinni na nie wydać ponad 1,2 mld zł
Nasze wydatki na lodowe desery powinny być o ok. 5 proc. wyższe niż w 2008 r. – szacuje firma badawcza Euromonitor International. Tempo to będzie o kilka punktów procentowych wolniejsze niż w ubiegłym roku. Jednak jego wyhamowanie to nie efekt spadku popytu na lody, ale stabilizacji cen surowców. Przed poprzednim sezonem rekordowo drogie było np. mleko w proszku, co się przełożyło na podwyżki na rynku lodów. Spokojni o przychody są także producenci. – Lody to produkt w miarę odporny na kryzys –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta