Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W telewizjach znowu taniej

24 sierpnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Telewizje długo opierały się kryzysowi, ale w końcu spowolnienie gospodarcze dotknęło nawet największych stacji. Eksperci się spodziewają, że w całym 2009 roku rynek reklamy TV może się skurczyć.
źródło: Rzeczpospolita
Telewizje długo opierały się kryzysowi, ale w końcu spowolnienie gospodarcze dotknęło nawet największych stacji. Eksperci się spodziewają, że w całym 2009 roku rynek reklamy TV może się skurczyć.

We wrześniu reklamy w Polsacie i TVN znów będą tańsze niż w ubiegłym roku. Eksperci spodziewają się jednak, że w drugim półroczu stacje będą bardziej powściągliwie udzielać reklamowych rabatów

Największym stacjom telewizyjnym nie udało się na razie przełamać zniżkowego trendu. W piątek Polsat otworzył wrześniowe cenniki i okazało się, że średni koszt jednorazowego dotarcia z reklamą do 1 proc. tzw. grupy komercyjnej (widzowie w wieku 16 – 49 lat) jest o 25 proc. niższy niż rok wcześniej – wyliczył Presserwis.

Taniej we wrześniu jest też w TVN, największej konkurencji Polsatu. Średnia cena reklam jest w cenniku TVN o 10 proc. niższa niż we wrześniu rok wcześniej. To jednak dane oficjalne, od których wiele firm wynegocjuje indywidualne rabaty.

Zdaniem ekspertów czas...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8403

Spis treści
Zamów abonament