W telewizjach znowu taniej
We wrześniu reklamy w Polsacie i TVN znów będą tańsze niż w ubiegłym roku. Eksperci spodziewają się jednak, że w drugim półroczu stacje będą bardziej powściągliwie udzielać reklamowych rabatów
Największym stacjom telewizyjnym nie udało się na razie przełamać zniżkowego trendu. W piątek Polsat otworzył wrześniowe cenniki i okazało się, że średni koszt jednorazowego dotarcia z reklamą do 1 proc. tzw. grupy komercyjnej (widzowie w wieku 16 – 49 lat) jest o 25 proc. niższy niż rok wcześniej – wyliczył Presserwis.
Taniej we wrześniu jest też w TVN, największej konkurencji Polsatu. Średnia cena reklam jest w cenniku TVN o 10 proc. niższa niż we wrześniu rok wcześniej. To jednak dane oficjalne, od których wiele firm wynegocjuje indywidualne rabaty.
Zdaniem ekspertów czas...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta