Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Clear Channel wciąż z tyłu

24 sierpnia 2009 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Dla firm outdoorowych ubiegły rok był trudniejszy niż wcześniejsze lata. Nawet wyższe przychody nie zapewniły poprawy wyniku finansowego.
źródło: Rzeczpospolita
Dla firm outdoorowych ubiegły rok był trudniejszy niż wcześniejsze lata. Nawet wyższe przychody nie zapewniły poprawy wyniku finansowego.

Spadną inwestycje firm. Sieci tablic ogłoszeniowych obiecały właścicielom poprawę wyników w 2009 r.

Właśnie złożone w Krajowym Rejestrze Sądowym roczne sprawozdania spółek outdoorowych dowodzą, że branżowi liderzy mogą mieć i sukcesy, i poważne kłopoty.

Pod względem tempa wzrostu przychodów w 2008 r. pozytywnie wyróżniał się Stroer Polska kontrolowany przez niemiecką grupę Stroer out of Home. Dzięki m.in. połączeniu ze spółkami zależnymi Stroer Promocja Plakatu oraz Max i Plak zanotował 11-proc. wzrost przychodów. Po połączeniu z Max i Plak SP stał się właścicielem nośników typu infoscreen, czyli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8403

Spis treści
Zamów abonament