W krainie pluszowych misiów
Franczyza wkracza na nowe segmenty rynku. Po bankach, restauracjach i sklepach spożywczych zdobywa też pole w handlu zabawkami
Spółka Creator z Bielan Wrocławskich jest jedną z nielicznych firm w Polsce, które proponują taki biznes. – Nie ma w naszym kraju sieciowych sklepów tylko z asortymentem markowych zabawek. W perspektywie przewidywanego na najbliższe trzy, cztery lata dużego wzrostu sprzedaży artykułów dziecięcych w naszym kraju oraz niszy tego typu sklepów na rynku nasz projekt ma bardzo duże szanse rozwoju – mówi Robert Momocki, przedstawiciel firmy.
We wszystkie tajniki handlu zabawkami wprowadza partnerów franczyzodawca. – Wystarczą chęci do zainwestowania we własny biznes, no i jeszcze trzeba mieć kapitał na inwestycję. Szczególnych oczekiwań nie mamy, nie wymagamy doświadczenia – mówią przedstawiciele Creatora.
Partnerzy firmy powinni posiadać lokal przy głównej ulicy albo w centrum handlowym w mieście liczącym powyżej 50 tys. mieszkańców. Adaptacja lokalu należy do franczyzobiorcy. – Nasi partnerzy mają obowiązek zakupić logotyp, odpowiednie meble i program komputerowy – mówi Robert Momocki. – Szkolenie personelu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta