Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stare neony przegrywają z nowoczesnością

30 listopada 2009 | Życie Warszawy | Anna Brzezińska Natalia Bet
Tak będzie wyglądała fasada Teatru Powszechnego z nowym neonem
źródło: materiały prasowe
Tak będzie wyglądała fasada Teatru Powszechnego z nowym neonem

Po remoncie budynku u zbiegu Al. Jerozolimskich i ul. Kruczej neon „Jubiler” nie wróci na miejsce. Ten zdjęty z modernizowanego Teatru Powszechnego zostanie zmieniony.

Neon „Jubiler” to jedna z najbardziej finezyjnych reklam świetlnych w Warszawie. Choć składa się z trzech części, dziś można podziwiać tylko jedną z nich – przy witrynie sklepu.

Jak dowiedzieliśmy się w PHU Jubiler, firmie od ponad 50 lat reklamującej w ten sposób swój salon w Alejach Jerozolimskich 11/19, neon został zdjęty w związku z remontem elewacji.

Reklama w magazynach

20 grudnia neon mógłby powrócić, ale tak się nie stanie.

– Reklama jest w naszych magazynach i na razie tam pozostanie – mówi Zbigniew Bieńkowski z PHU Jubiler.

Dlaczego? Spółka nie udźwignie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8486

Spis treści
Zamów abonament