Państwo traci na reklamówkach
Sprzedaż foliowych toreb pozwala sklepom na uniknięcie kar za nieprowadzenie recyklingu opakowań
Reklamówka, za którą płaci klient, przestaje być opakowaniem, a staje się produktem sprzedawanym przez sklepy. A od płatnych reklamówek zgodnie z obowiązującym prawem nie są pobierane opłaty produktowe, którą uiszczają producenci opakowań na poczet recyklingu.
Jak oblicza Eko-Pak – koalicja na rzecz opakowań przyjaznych środowisku – rocznie na polskim rynku sprzedaje się ok. 4 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta