Najlepszym wabikiem jest niska cena
Zamiast samochodów czy przyjmowania starych mieszkań w rozliczeniu deweloperzy oferują dziś rachunki powiernicze i rabaty dla stałych klientów. Niektórzy dorzucają się do rat kredytu
aneta gawrońska
Obniżki cen to najbardziej efektywne narzędzie promocyjne – ocenia Andrzej Gutowski z Ronson Development. Jego opinię podzielają inni deweloperzy. – Klienci w głównej mierze szukają dziś dobrej ceny. Zdają sobie sprawę, że ostatecznie to oni ponoszą koszty oferowanych bonusów – mówi Krzysztof Foder z Bouygues Immobilier Polska.
– Autorskie programy przyciągają klientów, zwykle jednak wydają się im dość skomplikowane. Dlatego niemal zawsze pytają oni o zamianę takiej oferty na rabat, nawet jeśli finansowa korzyść jest mniejsza – ocenia Monika Perekitko z MT Development.
[ssrodtytul]Rachunki powiernicze
Deweloperzy odeszli od przyjmowania starych mieszkań w rozliczeniu. Dwa lata temu taki program uruchomił np. Unidevelopment. Akcja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem: pytało o nią kilku klientów. Firma z programu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta