Grupowe zakupy szansą dla portali
Serwisy umożliwiające sprzedaż usług ze sporymi zniżkami przeżywają złoty okres. Podbijają także polski rynek
Chrapkę na działający ledwie od dwóch lat serwis Groupon miał Google, który gotowy był wyłożyć nawet 6 mld dol., a cena była podbijana od 2,5 mld dol. Oferta nigdy nie została oficjalnie potwierdzona, ale teraz – jak donoszą amerykańskie media – została odrzucona, podobnie jak wcześniejsza propozycja Yahoo. Zdaniem założyciela Groupon Andrew Masona cenniejsza jest niezależność. Gdyby zakup został sfinalizowany, byłoby to dla Google’a rekordowe przejęcie. Jak dotąd najwięcej, bo 3,1 mld dol., zapłacił w 2007...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta