Banki coraz częściej kupują lojalność
Skutecznym sposobem na podkupienie, a potem zatrzymanie klienta są premie za korzystanie z produktów
Polbank zaoferował program, w którym przez trzy miesiące klienci będą mogli zbierać punkty m.in. za transakcje kartami płatniczymi wydanymi do konta oraz za przelewanie wynagrodzenia na rachunek. Wygrać można nagrody pieniężne, samochód, a nawet wyjazd z Justyną Kowalczyk na zawody. Biegaczka reklamuje ten bank.
– Chcemy zachęcić klientów do jeszcze aktywniejszego korzystania z naszej oferty – przyznaje Magdalena...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta