Mamy pieniądze do wydania
Chevrolet Europe chce szybko potroić sprzedaż aut w Europie. Planuje też duże wydatki na reklamę i marketing – mówi Danucie Walewskiej prezes Chevrolet Europe
Rz: Chevrolet jest dziś w Europie najszybciej rozwijającą się marką General Motors. Co zrobicie, żeby i w przyszłości utrzymać takie tempo?
Wayne Branon: Nasze plany to zwiększenie, i to szybko, sprzedaży z 300 tys. do miliona aut rocznie. Liczymy, że pomogą nam w tym nowe aveo, elektryczny chevrolet volt, kabriolet camaro, duży SUV captiva, rodzinny orlando. Ale rzeczywiście zamierzamy stworzyć modele praktycznie w każdym segmencie rynku. Nie mamy dotąd np. małych SUV-ów, półciężarówek, modeli kombi. Jest tego sporo. Aby sprzedać milion aut, trzeba mieć, co zaproponować. Nadal mamy także kilka modeli koncepcyjnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta