„Rz” radzi sobie lepiej niż rynek
Łączna średnia sprzedaż pięciu największych dzienników ogólnopolskich spadła w marcu o 6,2 proc., do 1,1 mln egz. – podał Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy, pokazując tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Najwyższy spadek odnotował „Fakt", którego wynik obniżył się rok do roku o 9,1 proc., do 403,2 tys. egz. Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła o 8,2 proc., do 311,6 tys. egz., ale już „Super Express" odnotował wzrost. W marcu sprzedawał średnio 176 tys. egz., o 2 proc. więcej niż przed rokiem. Wynik „Rz" to 134,7 tys. egz. (spadek o 4,9 proc.), a „Dziennika Gazety Prawnej" – 100,1 tys. egz. (zniżka o 3,1 proc.).
W całym I kw. 2011 roku segment pięciu największych gazet stracił rok do roku mniej niż w marcu – 4,7 proc.