Frugo zdobywa rynek
Reaktywacja znanej marki napędzi przychody FoodCare już w tym roku
– W pierwszym miesiącu obecności Frugo na rynku jego sprzedaż była o 220 proc. wyższa od od tej, którą zakładaliśmy – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodCare. – Sieci, które z nami współpracują, już czterokrotnie ponawiały zamówienia.
Po kilku latach nieobecności znany w latach 90. napój owocowy pojawił się w sklepach na początku lipca. FoodCare w marcu przejął m.in. prawa do marki, receptury i sloganu reklamowego „no to Frugo" od spółki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta