Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Frugo zdobywa rynek

06 sierpnia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Miliardy na gaszenie pragnienia
źródło: Rzeczpospolita
Miliardy na gaszenie pragnienia

Reaktywacja znanej marki napędzi przychody FoodCare już w tym roku

– W pierwszym miesiącu obecności Frugo na rynku jego sprzedaż była o 220 proc. wyższa od od tej, którą zakładaliśmy – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodCare. – Sieci, które z nami współpracują, już czterokrotnie ponawiały zamówienia.

Po kilku latach nieobecności znany w latach 90. napój owocowy pojawił się w sklepach na początku lipca. FoodCare w marcu przejął m.in. prawa do marki, receptury i sloganu reklamowego „no to Frugo" od spółki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8998

Spis treści
Zamów abonament