Niedrogo i nadal dobrej jakości
Marki własne powoli, ale systematycznie podbijają nasz rynek. Ich kupowanie to sposób na mniejsze wydatki
W ostatnich latach marki własne są najszybciej rosnącym segmentem rynku handlowego. W tym roku mają zyskać 23 proc. Z danych firmy PMR wynika, że Polacy wydali na produkty pod markami własnymi sieci handlowych już w 2011 r. niemal 30 mld zł, 21 proc. więcej niż rok wcześniej.
Sukces marek własnych opiera się na prostej metodzie. Sieć handlowa zamawia u producenta określoną partię towaru. Choć powstaje on na tych samych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta