Nasza Klasa zarabia więcej na użytkownikach
Udział reklamy w przychodach serwisu w 2011 r. spadł do 53 proc. z 64 proc. rok wcześniej. Media społecznościowe są coraz bardziej popularne, korzysta z nich już 54 proc. Polaków. Nasz kraj jest jednym z nielicznych rynków z silnym lokalnym graczem w tej branży
Nawet jeśli zwycięstwo Facebooka nad Naszą Klasą zostało już odtrąbione, to serwis ten wciąż ma się czym pochwalić. W ubiegłym roku jego przychody wzrosły o 15 proc., do 75,3 mln złotych, a zysk netto o 4 proc., do 17,3 mln zł. Co ciekawe, już 47 proc. przychodów stanowią gry i inne produkty płatne. NK wprowadziła także nowe kanały sprzedaży, jak reklama samoobsługowa i badania marketingowe społeczności portalu. W 2012 r. powinny one odpowiadać za kolejne kilka procent przychodów. NK zaproponuje też wkrótce reklamę wideo oraz produkt, który pozwoli jej wesprzeć sprzedaż dla małych i średnich firm....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta