Mniej polis na papierze
Firmy wprowadzają nowoczesne systemy zarządzania sprzedażą i obsługą klientów
Tendencja ta będzie się nasilać. Jak wynika ze światowego raportu ubezpieczeniowego 2012 przygotowanego przez Capgemini i Efma, branża ubezpieczeniowa będzie koncentrować się na sprawach wewnętrznych poprzez redukcję kosztów oraz usprawnianie procesów administracji polis. To efekt m.in. spadku rentowności w wyniku kryzysu.
– Nasycenie polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych wymusi podniesienie sprawności operacyjnej i efektywności ubezpieczycieli. Należy oczekiwać zwiększania zdolności firm do oferowania produktów online oraz modyfikacji zawartych polis – uważa dr Adam Becht, ekspert sektora bankowego i ubezpieczeniowego Capgemini Polska.
Drukarka do lamusa
– Sposobem na usprawnienie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta