Jak najkorzystniej rozliczać godziny kierowców w transporcie towarowym
W obecnym stanie prawnym nic już nie przemawia za tym, aby firmy transportowe utrzymywały zadaniowy czas pracy szoferów. Bardziej sprawdza się tu system równoważny z indywidualnym rozkładem obowiązków
Przed laty zadomowił się u przewoźników zadaniowy czas pracy kierowców, gdyż jako jeden z niewielu pozwalał na to, aby nie tworzyć harmonogramów, zapewniając jednocześnie dużą elastyczność czasu pracy.
Poprzez teoretyczny brak kontroli nad czasem pracy kierowcy wielu szefów nadal uznaje, że system ten wyłącza możliwość wystąpienia nadgodzin. Nie potwierdza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta