Są efekty promocji Polski wschodniej
Firmy wyjeżdżające za dotacje na targi zagraniczne przywożą z nich dużo nowych kontraktów.
Przedsiębiorcy (121) z pięciu wschodnich województw już teraz zadeklarowali nowe kontrakty warte niemal 85 mln zł. To informacje z ankiety rozsyłanej przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która odpowiada za realizację Programu Promocji Gospodarczej Polski wschodniej finansowanego z pieniędzy unijnych (z programu operacyjnego „Rozwój Polski wschodniej").
Wynik to zachęcający, zważywszy, że budżet programu realizowanego w okresie 2009–2015 wynosi 86 mln zł. Program promujący wschodnią Polskę od strony biznesowej jest oparty na wyjazdach przedsiębiorców z lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego na targi oraz misje zagraniczne. Kontrakty są pokłosiem tych wyjazdów i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta