Biznes musi otworzyć się na nowe możliwości
Rozmowa z Witoldem Drożdżem, dyrektorem wykonawczym ds. korporacyjnych i przewodniczącym komitetu strategicznego CSR w Orange Polska
Rz: Wiele firm traktuje CSR jako część swej polityki PR i marketingu, oddzielając to od codziennego biznesu. Jak to można połączyć?
Witold Drożdż: Rzeczywiście mam wrażenie, że CSR stał się ostatnio w Polsce modny. Co oznacza, że rodzi się niebezpieczeństwo traktowania go powierzchownie i instrumentalnie. CSR stał się słowem wytrychem, które ma otworzyć wszystkie zamki, niezależnie od tego, czy pasuje czy nie. Tymczasem trzeba zacząć od myślenia o roli naszego biznesu. Dla Orange Polska społeczna odpowiedzialność jest ważną częścią życia firmy. Przy tworzeniu naszej strategii biznesowej zawsze bierzemy pod uwagę oczekiwania naszych pracowników, klientów, inwestorów, dostawców, partnerów biznesowych i społecznych. Wiemy doskonale, że choć istotą biznesu jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta