Po co firmom certyfikat rzetelności
Ponad połowa firm uważa, że posiadanie certyfikatu potwierdzającego wiarygodność finansową może wpłynąć na powiększenie liczby klientów.
Takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez Rzetelną Firmą wśród członków programu.
W programie tym uczestniczy obecnie ok. 46 tys. przedsiębiorstw. Z jednej strony to całkiem spora liczba, z drugiej – na ponad 1,7 mln funkcjonujących w Polsce firm, nie największa.
Tymczasem posiadanie certyfikatu potwierdzającego, że dany przedsiębiorca nie ma zadłużenia, że płaci swoje zobowiązania na czas, może przynieść wymierne korzyści. Przede wszystkim daje sygnał, że jest solidny, wiarygodny, uczciwy, a taki wizerunek może być kartą przetargową w przyciąganiu klientów.
„Jeżeli mamy trudną sytuację na rynku, a firma ma certyfikat, to klient bardziej zaufa tej, która ma taki dokument; klienci lubią wiedzieć, z kim pracują; certyfikat...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta