Im strona internetowa prostsza, tym lepiej
firma w sieci | Co trzy, cztery lata stronę WWW należy modyfikować. Jeśli tego nie robimy, psujemy swój wizerunek. Poza tym witryna spada w wynikach wyszukiwania. Obecnie bardzo ważne jest też dostosowanie się do wymagań użytkowników mobilnych.
barbara mejssner
Według badań „E-konsumenci: Consumer Journey Online", przeprowadzonych przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, internet jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy na temat produktów i usług. Uznawany jest za bardzo wiarygodne źródło. Dlatego w zasadzie każda firma wie, że powinna być obecna w internecie, bo klienci będą jej tam szukać. Ale nie każda przywiązuje do tego odpowiednią wagę. Wiele firm od lat nie zmienia wyglądu swoich stron WWW. A to sprawia, że coraz bardziej odbiegają one od obowiązujących standardów.
Tymczasem warto się postarać, by witryna wyglądała i działała jak najlepiej. Jeśli strona wykonana jest niestarannie, w przestarzałej technologii, rzadko jest aktualizowana, może przynieść więcej szkód niż korzyści.
Sposób korzystania z internetu stosunkowo szybko się zmienia. Coraz częściej klienci łączą się z siecią poprzez różne urządzenia mobilne. Ma to wpływ na tworzenie i wygląd serwisów. Co trzy, cztery lata firmowa strona powinna być przeprojektowana. Należy zdawać sobie sprawę z tego, że witryna zgodna z nowymi trendami przyciąga uwagę użytkowników i wpływa na postrzeganie firmy jako nowoczesnej. Dodatkowo dopasowanie do najnowszych wytycznych odnośnie do kodu powoduje, że strona jest wyżej indeksowana przez Google. Uaktualnienia algorytmów wyszukiwarek wprowadzane są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta