NIK i PKW zbadają spot rządu
Film na rocznicę unijnej akcesji jest za drogi i w rzeczywistości promuje Platformę – twierdzi opozycja.
Jutro zbierze się Państwowa Komisja Wyborcza, która rozstrzygnie, czy rządowy spot w ramach kampanii „10 lat w UE" jest elementem kampanii wyborczej PO.
Z wnioskiem w tej sprawie wystąpiło wczoraj PiS. Chodzi o klip, który premier Donald Tusk i wicepremier Elżbieta Bieńkowska zaprezentowali we wtorek w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Składający się w dużej mierze z materiałów archiwalnych 60-sekundowy film pokazuje, jak zmieniła się Polska od czasu przystąpienia do Unii Europejskiej. W święta materiał był zapowiadany przez Kancelarię Premiera filmem, w którym Tusk śpiewał piosenkę The Beatles „Hey Jude". Materiał ten nie był sygnowany (w przeciwieństwie do spotu) oznaczeniami programów: Narodowa Strategia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta