LPP nie przekreśla rynków rosyjskiego i ukraińskiego
Odzieżowa grupa widzi duży potencjał na Wschodzie, ale na razie spowolni rozwój w tym regionie. Zrekompensuje to sobie na Zachodzie?
Właściciel odzieżowych marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay ścina plany rozwoju w Rosji i na Ukrainie. Jeszcze w lutym planował, że w tym roku otworzy w tych krajach sklepy o łącznej powierzchni 67 tys. mkw., co miało stanowić 40 proc. wszystkich planowanych tegorocznych otwarć grupy. Jednak zarząd zrewidował plany i LPP otworzy w tych krajach sklepy o powierzchni „tylko" 38 tys. mkw. Powód? Gwałtowne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta