Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak utrzymać klienta w dobie internetu

12 maja 2014 | Ekonomia i rynek

Na czym polega obecnie budowa lojalności klientów 
i czy można to robić tanio 
– dziś pierwsza dyskusja 
z cyklu „Miasteczko Myśli".

O tym, jak w dobie internetu niezadowolony klient może zepsuć renomę firmy, przekonał się niejeden przedsiębiorca. W wirtualnym świecie negatywna opinia rozprzestrzenia się z prędkością światła, a zarządzanie opinią konsumentów staje się nie lada sztuką.

Dlatego nie powinno dziwić, że to właśnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9835

Wydanie: 9835

Spis treści
Zamów abonament