Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy polubili mojito

09 czerwca 2014 | Ekonomia
Wódka I piwo tracą na popularności
źródło: Rzeczpospolita
Wódka I piwo tracą na popularności

alkohole | Przybiera na sile rewolucja na rynku. Moda na whisky otworzyła furtkę rumowi. Zyskują trunki smakowe.

Beata Drewnowska

– Polacy zaczęli więcej podróżować i zrozumieli, że alkohole to nie tylko wódka czy piwo – mówi „Rz" Leszek Wiwała, prezes Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. – Wyjeżdżają szczególnie osoby młode i to właśnie one są najbardziej otwarte na nowe trendy, co wyróżnia młodych na tle starszych pokoleń.

Jednym z alkoholi, który zyskuje wyraźnie na popularności, jest rum. Od lutego 2013 r. do marca 2014 r. wydaliśmy na niego w sklepach i na stacjach benzynowych prawie 61 mln zł, o 7,8 proc. więcej niż przed rokiem – podaje Kompania Piwowarska za firmą badawczą Nielsen. Pięć lat temu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9859

Wydanie: 9859

Spis treści
Zamów abonament