Polacy polubili mojito
alkohole | Przybiera na sile rewolucja na rynku. Moda na whisky otworzyła furtkę rumowi. Zyskują trunki smakowe.
Beata Drewnowska
– Polacy zaczęli więcej podróżować i zrozumieli, że alkohole to nie tylko wódka czy piwo – mówi „Rz" Leszek Wiwała, prezes Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. – Wyjeżdżają szczególnie osoby młode i to właśnie one są najbardziej otwarte na nowe trendy, co wyróżnia młodych na tle starszych pokoleń.
Jednym z alkoholi, który zyskuje wyraźnie na popularności, jest rum. Od lutego 2013 r. do marca 2014 r. wydaliśmy na niego w sklepach i na stacjach benzynowych prawie 61 mln zł, o 7,8 proc. więcej niż przed rokiem – podaje Kompania Piwowarska za firmą badawczą Nielsen. Pięć lat temu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta