Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bez przesady z elektroniką

09 października 2014 | Ciekawa ekonomia
źródło: Bloomberg

Stephen Urquhart | Tradycyjne zegarki mają się doskonale – przekonuje prezydent marki Omega.

Rz: Warszawski butik Omegi jest pierwszym w Polsce waszym sklepem. Ile firma ma ich już na świecie?

Stephen Urquhart: W tej chwili sieć butików firmowych obejmuje 125 sklepów, a do końca roku planujemy kolejne otwarcia, niedawno uruchamialiśmy choćby kolejny w Paryżu. W ostatnich 24 miesiącach otworzyliśmy także cztery sklepy w Brazylii, co jest związane z przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich 2016 r. Dla nas, jako oficjalnego chronometrażysty igrzysk olimpijskich, jest to zawsze wyjątkowy okres. Szykujemy w związku z tym zawsze nowe kolekcje, odczuwalny jest także wzrost sprzedaży.

Własna dystrybucja to teraz wasz priorytet?

Jeden z wielu, ale nie rezygnujemy przecież ze współpracy z naszymi partnerami. Omega jest dostępna na świecie w ponad 200 butikach poświęconych tylko jej, prowadzonych przez naszych partnerów. Dla marki to kluczowy kanał.

Nie trzeba jednak nikogo przekonywać o wyższości monobrandowego butiku, w którym odpowiadamy za wszystko – wystrój, rekrutacje pracowników, strukturę oferty – można by wymieniać jeszcze długo. Omega jest prezentowana na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9962

Wydanie: 9962

Spis treści
Zamów abonament