Bez przesady z elektroniką
Stephen Urquhart | Tradycyjne zegarki mają się doskonale – przekonuje prezydent marki Omega.
Rz: Warszawski butik Omegi jest pierwszym w Polsce waszym sklepem. Ile firma ma ich już na świecie?
Stephen Urquhart: W tej chwili sieć butików firmowych obejmuje 125 sklepów, a do końca roku planujemy kolejne otwarcia, niedawno uruchamialiśmy choćby kolejny w Paryżu. W ostatnich 24 miesiącach otworzyliśmy także cztery sklepy w Brazylii, co jest związane z przygotowaniami do Igrzysk Olimpijskich 2016 r. Dla nas, jako oficjalnego chronometrażysty igrzysk olimpijskich, jest to zawsze wyjątkowy okres. Szykujemy w związku z tym zawsze nowe kolekcje, odczuwalny jest także wzrost sprzedaży.
Własna dystrybucja to teraz wasz priorytet?
Jeden z wielu, ale nie rezygnujemy przecież ze współpracy z naszymi partnerami. Omega jest dostępna na świecie w ponad 200 butikach poświęconych tylko jej, prowadzonych przez naszych partnerów. Dla marki to kluczowy kanał.
Nie trzeba jednak nikogo przekonywać o wyższości monobrandowego butiku, w którym odpowiadamy za wszystko – wystrój, rekrutacje pracowników, strukturę oferty – można by wymieniać jeszcze długo. Omega jest prezentowana na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta