Karta w drodze, klient bez gotówki
Nowe karty są wysyłane jeszcze przed upływem terminu ważności starych, ale bywa, że przesyłki giną albo nie docierają na czas. Wtedy plastik trzeba zastrzec.
JAnina blikowska
Pani Dorota ma konto osobiste w Idea Banku. Na początku marca wybrała się na zakupy z synkiem Antosiem. Obiecała mu nowe puzzle. – Mieszkam na obrzeżu miasta, a wyprawa z czterolatkiem komunikacją miejską do centrum to wyczyn – opowiada.
Razem z synkiem wybrała zabawkę. Przy kasie okazało się, że nie ma czym zapłacić. Jej karta nie działała. – Minął termin ważności – tłumaczyła kasjerka.
Pani Dorota skontaktowała się z infolinią banku. Tam powiedziano jej, że kartę wysłano 27 lutego, dzień przed upływem ważności poprzedniej. W pierwszym tygodniu marca kobieta jej wciąż nie miała. – Dlaczego bank tak późno wysyła karty? Klient może zostać bez dostępu do swoich pieniędzy – mówi czytelniczka.
Pani Dorota poradziła sobie w ten sposób, że podjęła gotówkę w oddziale.
Zapytaliśmy Idea Bank, w jakim terminie wysyła wznowione karty do klientów i co może być powodem opóźnień....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta