Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Karta w drodze, klient bez gotówki

09 kwietnia 2015 | Moje pieniądze
Brak ważnej karty płatniczej utrudnia codzienne życie
źródło: 123RF
Brak ważnej karty płatniczej utrudnia codzienne życie

Nowe karty są wysyłane jeszcze przed upływem terminu ważności starych, ale bywa, że przesyłki giną albo nie docierają na czas. Wtedy plastik trzeba zastrzec.

JAnina blikowska

Pani Dorota ma konto osobiste w Idea Banku. Na początku marca wybrała się na zakupy z synkiem Antosiem. Obiecała mu nowe puzzle. – Mieszkam na obrzeżu miasta, a wyprawa z czterolatkiem komunikacją miejską do centrum to wyczyn – opowiada.

Razem z synkiem wybrała zabawkę. Przy kasie okazało się, że nie ma czym zapłacić. Jej karta nie działała. – Minął termin ważności – tłumaczyła kasjerka.

Pani Dorota skontaktowała się z infolinią banku. Tam powiedziano jej, że kartę wysłano 27 lutego, dzień przed upływem ważności poprzedniej. W pierwszym tygodniu marca kobieta jej wciąż nie miała. – Dlaczego bank tak późno wysyła karty? Klient może zostać bez dostępu do swoich pieniędzy – mówi czytelniczka.

Pani Dorota poradziła sobie w ten sposób, że podjęła gotówkę w oddziale.

Zapytaliśmy Idea Bank, w jakim terminie wysyła wznowione karty do klientów i co może być powodem opóźnień....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10111

Wydanie: 10111

Spis treści
Zamów abonament