Telewizja po nowemu
media | Choć na świecie czas oglądania programów i filmów nie zmienił się w ubiegłym roku, to korzystamy z niej już zupełnie inaczej.
magdalena lemańska
Jak podliczyła badająca telewizyjny rynek firma Eurodata TV Worldwide, w ubiegłym roku statystyczny widz oglądał telewizję średnio 3 godziny i 13 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż rok wcześniej.
– Ten trend ma związek z rozrastającą się ofertą kanałów telewizyjnych oraz ze zmianami technologicznymi, dzięki którym materiały telewizyjne są dziś w zasięgu każdego, wszędzie i za pośrednictwem wielu różnych ekranów – podają eksperci.
Polska jest na tym tle krajem telewizyjnych pasjonatów. Według Nielsen Audience Measurement w 2014 r. oglądaliśmy telewizję każdego dnia średnio przez 4 godziny i 20 minut, czyli 13 minut dłużej niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta